Kā parakstīties par Satversmes grozījumiem pie notāra

Uzsākta parakstu vākšana par ģimenes definīcijas iekļaušanu Satversmes 110.pantā. Līdz 2022.gada 29.jūlijam ir jāsavāc 154 868 paraksti. Piedāvātā Satversemes 110.panta redakcija: “110. Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti — un ģimeni, kuras pamatā ir laulība, asinsradniecība vai adopcija. Valsts aizsargā bērna tiesības, tostarp arī tiesības augt ģimenē, kuras pamats ir māte sieviete un tēvs vīrietis. Valsts aizsargā vecāku tiesības un viņu brīvību nodrošināt bērniem audzināšanu saskaņā ar savu reliģisko un filozofisko pārliecību. Valsts īpaši palīdz bērniem ar invaliditāti un vecākiem, kas par viņiem gādā, bērniem, kuri palikuši bez vecāku gādības vai cietuši no varmācības, daudzbērnu ģimenēm, kā arī mātēm un tēviem, kuri bez otra vecāka gādā par bērniem”. Parakstīties par šīm izmaiņām var dažādos veidos, t.sk., pie zvērinātiem notāriem. Izvēlies sev tuvāko zvērināto notāru: https://www.latvijasnotars.lv/ Lai zvērināta notāra pakalpojums būtu lētāks, pirms došanās pie notāra izdrukā šo VEIDLAPU. Paldies, ka atbalsti dabiskas ģimenes aizsardzību! Visērtāk parakstīties par Satversmes grozījumiem ir elektroniski caur www.latvija.lv/pv. ... Lasīt tālāk

Likumprojekts “Grozījums Latvijas Republikas Satversmē”

Nosaukums:  Likumprojekts “Grozījums Latvijas Republikas Satversmē” Anotācija: LVB_anotācija_referendums  Iniciatīvas numurs: 20210729–047 Iniciatīvas grupa: Biedrība “Latvijas vīru biedrība” Iesniegts: 2021. gada 16. jūlijā Statuss: Reģistrēts parakstu vākšanai Centrālajā vēlēšanu komisijā 2021. gada 29. jūlijā, lēmums Nr.47 Parakstu vākšana sākās: 2021. gada 30. jūlijā Parakstu vākšanas beidzās: 2022. gada 29. jūlijā Nepieciešamais parakstu skaits: 154 868 Paraksta apliecināšana: 1) parakstīšanās vietas pašvaldībās 2) zvērināti notāri un veidlapa paraksta apliecināšanai pie zvērināta notāra 3) parakstu vākšanas e-pakalpojums www.Latvija.lv * 4) parakstīšanās vietas ārvalstīs un parakstu vākšanas veidlapa ārvalstīs Apliecināto parakstu iesniegšanas un iesūtīšanas adrese: Rīga, Lāčplēša iela 23 – 11, LV-1011 Iniciatīvas grupas kontakti:  info@virubiedriba.lv, 26559304 * Valsts reģionālās attīstības aģentūra un Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde informē, ka portāla darbība var būt periodiski traucēta. Ja parakstīšanās e-pakalpojuma izpildes gaitā saņemat kļūdas paziņojumu, lūdzam atgriezties pakalpojuma pirmajā solī un uzsākt atkārtotu pakalpojuma izpildi! Informācija pārpublicēta no Centrālās vēlēšanu komisijas mājas... Lasīt tālāk
Dota zaļā gaisma parakstu vākšanai par grozījumiem Satversmes 110.pantā

Dota zaļā gaisma parakstu vākšanai par grozījumiem Satversmes 110.pantā

Šodien, 29. jūlijā Centrālā vēlēšanu komisija reģistrēja “Latvijas vīru biedrības” iesniegto likumprojektu “Grozījums Latvijas Republikas Satversmē”. “Latvijas vīru biedrības” priekšsēdētājs Andars Ignacs: “Paužu neizsakāmu gandarījumu par Centrālās vēlēšanu komisijas lēmumu. Mēs, latviešu tauta, esam nolikti pārbaudījuma priekšā. Patiesībā pārbaudījums ir par spēju būt vienotiem. Aizstāvot vērtības, kas mums ļāvušas izdzīvot tumšākos vēstures posmus. Vērtības, par ko cīnījušies mūsu senči. Mēs stāvam par vienīgo, kas var nodrošināt latviešu tautas pastāvēšanu. Es ticu mūsu tautai – mēs spēsim vienoties. Aicinu katru izdarīt apzināto soli! Aicinu pastāstīt citiem par šo iespēju – atdot savu balsi par vērtībām, kas stiprina ģimeni, tautu un mūsu nākotni. Mēs parakstīsimies, popularizējot un izdzīvojot ģimenes jēdziena esību. Un šis nav tikai viena gada kampaņas jautājums, tā ir pārliecība, kas stiprinās mūsu tautu ilgtermiņā. Es ticu, ka tapsim par vērtību epicentru Eiropā un pasaulē. Palīdzi mums, Dievs!” Likumprojekts paredz izdarīt Latvijas Republikas Satversmē grozījumus 110. pantā, izsakot to šādā redakcijā: “110. Valsts aizsargā un atbalsta laulību — savienību starp vīrieti un sievieti — un ģimeni, kuras pamatā ir laulība, asinsradniecība vai adopcija. Valsts aizsargā bērna tiesības, tostarp arī tiesības augt ģimenē, kuras pamats ir māte sieviete un tēvs vīrietis. Valsts aizsargā vecāku tiesības un viņu brīvību nodrošināt bērniem audzināšanu saskaņā ar savu reliģisko un filozofisko pārliecību. Valsts īpaši palīdz bērniem ar invaliditāti un vecākiem, kas par viņiem gādā, bērniem, kuri palikuši bez vecāku gādības vai cietuši no varmācības, daudzbērnu ģimenēm, kā arī mātēm un tēviem, kuri bez otra vecāka gādā par bērniem”. Gada laikā ir jāsavāc 154 868 paraksti, lai varētu rīkot tautas nobalsošanu par ģimenes jēdziena nostiprināšanu Satversmes 110. pantā. Nobalsot par ierosinātajiem grozījumiem Satversmes 110. pantā... Lasīt tālāk
Eiropas Katoļu Ģimenu organizāciju apvienība (FAFCE) atbalsta Satversmes grozījumus par labu laulībai un ģimenei

Eiropas Katoļu Ģimenu organizāciju apvienība (FAFCE) atbalsta Satversmes grozījumus par labu laulībai un ģimenei

“Mēs atbalstām Latvijas likumdevēju centienus pamatlikuma (Satversmes) līmenī atzīt laulību kā stabilu vīrieša un sievietes savienību, kas ir ģimenes pamatā” – tā saka Vinčenzo Bassi – Eiropas Katoļu Ģimenu organizāciju apvienības (FAFCE) prezidents, atsaucoties uz ierosinātajiem Satversmes grozījumiem, kas iesniegti Latvijas Republikas Saeimā. Šīs izmaiņas saskanēs ar citu Eiropas Savienības dalībvalstu (Bulgārijas, Horvātijas, Ungārijas, Polijas un Slovākijas) konstitūcijās noteikto. “Šāda veida izmaiņas var kļūt par pozitīvu zīmi dzīvīgai un nobriedušai demokrātiskai sabiedrībai. Mēs ļoti ceram, ka Latvijas Parlaments dosies šajā virzienā,” paziņoja Kornels Barbī, FAFCE viceprezidents. FAFCE goda prezidents Antuāns Renārs uzskata, ka: “Atzīstot ģimeni par sabiedrības pamatšūniņu, vienlaikus atzīstama stabilas vīrieša un sievietes – laulāto savienības loma jaunas dzīvības sagaidīšanā un vecāku uzdevumā pieņemt, rūpēties un izglītot savus bērnus. Vīrieša un sievietes savienība tiešā veidā pozitīvi ietekmē ekonomiku un sociālo izaugsmi un veido (garantē) ilgtspējīgu un ilgmūžīgu nākotni visai nācijai un cilvēcei. Prezidents Bassi noslēdz: “Šī brīža pandēmija visiem skaidri parādīja ģimenes būtisko lomu: šis ir īstais brīdis, lai likumdevēji no visām politiskajām partijām atzītu šo vienkāršo faktu. Tas nav ideoloģijas jautājums. Visiem vajadzētu vēlēties šīs konstitucionālās izmaiņas, kas, cerams, nesīs konkrētus augļus Latvijas ģimenēm caur ģimenei draudzīgu politiku ”. Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes 2020.gada 22.decembrī publicētie dati liecina par to, ka nabadzības riskam Latvijā 2019.gadā bija pakļauti 21,6%, bet nabadzības riska slieksnis palielinājās tieši ģimenēm ar bērniem. Diemžēl, krīzei turpinoties, situācija vēl pasliktināsies un joprojām ļoti būtisks ir Satversmes 110.pantā iekļautais valsts pienākums īpaši palīdzēt bērniem invalīdiem, bērniem, kas palikuši bez vecāku gādības vai cietuši no varmācības. Ja Saeimas Juridiskā komisija virzīs tālāk ceturtdien tai nododamo iniciatīvu, tam būs nepieciešamas 2/3 parlamenta balsu visos lasījumos. Eiropas Katoļu Ģimeņu... Lasīt tālāk
Viņi teica, ka nekas nemainīsies: NAIDA RUNA

Viņi teica, ka nekas nemainīsies: NAIDA RUNA

Naida runa. Populārs vārdu salikums, kas tiek lietots arvien biežāk. No sākotnēji labā nodoma, kas paredzēja aizstāvēt cilvēkus pret cieņu aizskarošiem komentāriem vai uzvedību, tas ir pārvērties par manipulācijas un cenzūras ieroci lielākoties galēji liberāli noskaņoto cilvēku rokās. Arvien biežāk parādās izteikumi, ka mūsdienās visneaizsargātākā cilvēku kategorija ir balstas ādas krāsas vīrietis ar kristīgu pasaules redzējumu, jo viņš ietilpst vismazāk aizsargāto kategoriju sarakstos. Lai apkarotu naida runu, tiek izdoti dažāda līmeņa dokumenti – sākot ar ANO stratēģiju un rīcības plāniem, beidzot ar nacionālajiem dokumentiem. Atverot ANO stratēģiju un rīcības plānunaida runas ierobežošanai (pieņemts 2020.gada augustā), dokumenta saitē var redzēt, ka dokuments ir ietverts sadaļā “genocīda prevencija” (genocideprevention). Tātad ANO naida runu pielidzina genocīdam. ANO piedāvā šādu naida runas definīciju: “Jebkāda veida mutvārdu, rakstveida vai uzvedības komunikācija, kas uzbrūk vai lieto nievājošu vai diskriminējošu izteiksmi, kas attiecināma uz personu vai personu grupu, balstoties uz viņu identitāti jeb citiem vārdiem sakot, balstoties uz viņu reliģisko, etnisko, nacionālo, rases, ādas krāsas, izcelsmes, dzimuma (gender) vai citu identitātes faktoru.” (“any kind of communication in speech, writing or behaviour, that attacks or uses pejorative or discriminatory language with reference to a person or a group on the basis of who they are, in other words, based on their religion, ethnicity, nationality, race, colour, descent, gender or other identity factor”.) Kā redzams, mūsdienās ir ļoti plašs klāsts ar iespējām būt aizvainotam un vērsties tiesībsargājošajās iestādēs, lai pierādītu savu aizvainojuma pakāpi. Līdz šim visskaļākie cīnītāji pret naida runu, ko pierādījuši 2020.gada notikumi, ir organizācijas, kas iestājas pret rasismu (piemēram, blacklivesmatter kustība ASV) un par LGBT (lezbiešu, geju, biseksuāļu un transpersonu) tiesībām. Turklāt organizācijas, kas cīnās, piemēram, par LGBT tiesībām, bieži vien cieši sadarbojas ar feministiskajām organizācijām un... Lasīt tālāk
Gender ideoloģijas būtība

Gender ideoloģijas būtība

Gender ideoloģija patiešām ir ideoloģija, kuras mērķis ir pārveidot sabiedrisko attiecību formas, par pamatu ņemot to pašu, mums labi zināmo, tikai mazliet piemirsto marksismu. Mērķis ir graut un iznīcināt dabisko ģimenes modeli, un to paveikt, izjaucot robežas starp dzimumiem. Marksisma pamatlicējs Fridrihs Engels, vienā no savām vissvarīgākajām grāmatām rakstīja: “Vēsturē par vienu no pirmajiem antagonismiem ir jāatzīst antagonisms starp vīrieti un sievieti monogāmiskā laulībā un par pirmo uzspiešanu – vīrieša pārākumu pār sievieti.” (“Ģimenes izcelšanās, valsts un privātais īpašums”) Šo domu tālāk attīstīja amerikāņu feministe Shulamith Firestone (1945-2012), kuru atzīst par gender ideoloģijas pamatlicēju. Savā grāmatā “Dzimumu dialektika” viņa sintezē Zigmunda Freida, Kārla Marksa, Fridriha Engelsa un Simone de Beauvoir idejas. Šajā grāmatā viņa uzsver: “Lai likvidētu un ierobežotu ekonomiskās klases ir nepieciešama proletariāta revolūcija, tāpat lai likvidētu dzimumu klases, jeb kārtas ir nepieciešama apspiesto (sieviešu) klases revolūcija, un šai klasei pilnībā ir jāpārņem vara pār reprodukcijas līdzekļiem. Tas nozīmē, ka sievietēm ir ne tikai pilnībā jārīkojas ar savu ķermeni kā īpašumu, bet arī pilnībā jāpārņem kontrole pār visu cilvēka vairošanās un auglīguma sfēru. Viņai ir jākontrolē demogrāfiskā bioloģija un visas sabiedriskās institūcijas, kas ir saistītas ar bērnu radīšanu un audzināšanu.” (S. Firestone, M.A. Peters, “Gender, pasaules politiskā un kultūras norma”). Šis fragments skaidri norāda, ka gender ideoloģijas pamatā ir marksisms, sabiedriskās klases cīņas vietā tiek novietota dzimuma cīņa, kurā sieviete ir apspiestā klase, un tās mērķis ir iegūt kontroli pār auglīguma sfēru. Cīņu par reproduktīvām tiesībām aizsāk Margaret Sanger (1879-1966), kura ir Starptautiskās Ģimenes Plānošanas Federācijas (IPPF) dibinātāja. Sanger uzskata, ka “mātišķība – tā ir reproduktīvā verdzība,” no kuras vajag atbrīvot sievietes. “Sieviete ir novājināta ar to, ka tā ir sieva un... Lasīt tālāk